Black Friday verkoop tips


Black Friday Tips & Tricks - gratis workshop
Black Friday Tips & Tricks - gratis workshop

Over 28 dagen is het Black Friday! Doe jij mee?


​​In deze mail geef ik een aantal factoren waar je rekening mee moet houden tijdens Black Friday. Wil je nog meer tips?


​​Kijk dan de gratis workshop (indien je die nog niet gekeken hebt): “Creëer & implementeer jouw succesvolle Holiday Sales Plan voor maximale verkoop.”

Houd rekening met deze 3 factoren:

1:Tijdsplanning en VRIJE tijd

Hoe krijg je het allemaal voor elkaar, zodat je tijd overhoudt om samen met je familie door te brengen? Want dat is natuurlijk waar deze periode OOK om draait. Hoe plannen we de content, aanbod en bonussen in Q4? En hoe bereid je je hierop voor?

2: Je aanbod en lancering strategie

Hoe kunnen we ons onderscheiden van alle anderen die verkopen tijdens deze periode? Hoe zit dat met bonussen tijdens deze periode? Is het verstandig om de prijzen te wijzigen op basis van Black Friday/Kerst?


3: Zichtbaarheid en content

Wat voor soort content moet je delen in deze periode om op te vallen in de verkoop chaos? Hoe zorg je dat je de juiste mensen bereikt wanneer iedereen content post?​​

Wat zijn de problemen die je tegenkomt tijdens het verkopen van je deal?

  • Iedereen komt met een aanbod, deal, korting etc.

  • Er is minder bereik omdat iedereen heel veel gaat posten

  • Wanneer je ads inzet, zul je hier nu extra voor moeten betalen. Iedereen is aan het bieden voor een plekje op de tijdlijn

  • Het is moeilijk om op te vallen, omdat de meeste iets 'bijzonders' doen

  • Mensen zitten met hun hoofd in de 'familie' sfeer

Wat er mogelijk is, als je alles GOED inzet tijdens de feestdagen:

  • Door jouw content strategisch in te zetten, zorg je ervoor dat je opvalt, je ideale klant bereikt en dus je kop boven het maaiveld uitsteekt in alle feest drukte.

  • Door in te spelen op de juiste timing, zorg je ervoor dat jij eerder bent dan de rest en dus een voorsprong hebt. Dit zorgt ervoor dat jij top of mind blijft en uiteindelijk verkoopt.

  • Door je planning en content van te voren te maken, zorg je ervoor dat je TIJDENS de feestdagen tijd overhoudt om samen met je familie leuke dingen te doen

  • Je genereert een extra cash injection, mensen zijn tijdens deze periode al bewust dat alles veel geld kost. "Dit kan er dus ook nog wel bij."

  • Je begint volgend jaar met een sterke basis, een gevuld groepsprogramma of genoeg 1:1 klanten.

​​​​

Weten HOE?


We gaan samen aan de slag met jouw verkoopplan voor de feestdagen o.a. Black Friday, Cyber Monday en Kerst tijdens deze gratis workshop!


Ik ga je precies laten zien hoe je jouw aanbod succesvol kunt inzetten EN op de beste manier kunt verkopen, zodat JIJ opvalt in alle drukte tijdens deze periode.


Dit betekent: geen stress omtrent last minute verkopen, duidelijke feestdagen deals omtrent je aanbod en een kristalheldere online content strategie wat resulteert in een hogere omzet.


Na deze workshop heb jij een kant en klaar plan de campagne voor de Holiday Season Sale inclusief planning.


Kijk je mee? Klik hier!